STREFA EBOOKÓW I WEBINARÓW

Icon

“Mini audyt marki - 21 pytań, które pozwolą Ci poprawić jakość i wyniki Twojej marki”

397

Najniższa cena z 30 dni: 397 zł

Kup teraz

Niepublikowane wcześniej nagranie

Prawie 90 minutowy wideo przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez ocenę Twojej marki.

ebook checklistą PDF

Ebook z checklistą 21 pytań, które pomogą Ci zidentyfikować kluczowe obszary do poprawy.

ImageImage
Dowiedz się więcej

CZYM JEST MINI AUDYT MARKI I CO OTRZYMASZ?

Wyobraź sobie, że…

Twoja marka zyska nową energię, a działania biznesowe będą bardziej ukierunkowane

Też tak masz?

Czujesz, że Twój biznes utknął w miejscu i nie wiesz, co poprawić, aby ruszyć do przodu?

Przewyższysz wyniki te osiągane przez konkurencję, dzięki skupieniu na skutecznych rozwiązaniach

Marketing stanie się w pełni efektywny, generując widoczne rezultaty

Marka zacznie się wyróżniać, przyciągając więcej klientów.

Oferta będzie idealnie dopasowana do potrzeb klientów, zwiększając ich zaangażowanie i lojalność.

Zastanawiasz się, dlaczego konkurencja osiąga lepsze wyniki, mimo że oferujecie podobne produkty?

Masz wrażenie, że Twoje działania marketingowe nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?

Nie jesteś pewien, czy Twoja marka wyróżnia się na tle rynku?

Obawiasz się, że tracisz klientów przez niedopasowaną ofertę?

IconIconIconIconIconIconIconIconIconIcon

Zainwestuj w dostęp do mini-audytu, dzięki czemu:

Lepiej zrozumiesz kondycję swojego biznesu i odkryjesz, co działa, a co wymaga poprawy.

Kup teraz

Podniesiesz efektywność działań i skupisz się na tym, co przynosi realne rezultaty.

Poprawisz wyniki finansowe i znajdziesz obszary generujące największe zyski.

Wyróżnisz się na rynku, budując przewagę konkurencyjną.

Zwiększysz liczbę i jakość klientów poprzez lepsze dopasowanie oferty do ich potrzeb.

Dostosujesz swoją markę do zmieniających się trendów.

IconIconIconIconIconIcon

Szkolenia prowadzi Justyna Adamczyk

Przedsiębiorczyni, doradca strategiczny, ekspertka marek luksusowych, wykładowczyni Uniwersytetu SWPS. Prowadzi projekty doradcze dla firm prywatnych, korporacji i instytucji publicznych. Ma na koncie liczne zrealizowane programy strategiczno-rozwojowe, stoi za wieloma karierami i sukcesami firm. Specjalizuje się w budowaniu i rozwijaniu marek premium i luksusowych. Współpracuje z zarządami najbardziej pożądanych marek świata. Twórczyni, kierowniczka i wykładowczyni kierunku „Kreowanie i Zarządzanie Markami Luksusowymi” na Uniwersytecie SWPS. Współzałożycielka Luxury Mastermind Club - jedynego klubu biznesowego dla ekspertów branży premium i luksusu. Powerspeakerka na konferencjach, gdzie wykłada tajniki marek luksusowych, oraz odsłania tajemnice świata szampana dla managerów i topowych klientów firm.

“Mini audyt marki - 21 pytań, które pozwolą Ci poprawić jakość i wyniki Twojej marki”

Najniższa cena z 30 dni: 397 zł

397

Kup teraz

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wystawiana jest faktura?

Tak, faktura jest wystawiana automatycznie.

2. Jakie formy płatności są dostępne?

Obsługujemy płatności internetowe PayU, PayPal, Blik oraz przelewy tradycyjne. Jeśli potrzebujesz faktury proforma, napisz na adres kurs@akademialuksusu.pl

3. Czy materiał wideo trzeba obejrzeć na raz?

Nie, dostęp do materiału jest nieograniczony.